Realizacja Strony Internetowej Biuro Rachunkowe


Strona Internetowa na Zamówienie czyli najnowsza realizacja.

strona www dla biura rachunkowego

Realizacja strony internetowej Biura Rachunkowego

Tym razem pracowałem nad projektem strony internetowej stworzonej na potrzeby Pani Księgowej 🙂

Konkretnie chodzi o stronę www dla Biura Rachunkowego Ostrów Wlkp.

Był z nią pewien problem… Jeśli czytałeś wcześniej coś na temat Optymalizacji SEO (czyli optymalizacji treści pod wyszukiwarki), to pewnie masz świadomość, że taka optymalizacja polega między innym na stworzeniu unikatowej treści (bo unikatowa treść jest tym, co Google lubi najbardziej).

Strona Internetowa na Zamówienie

Problem polegał właśnie na stworzeniu treści, ponieważ taka „optymalna” powinna zawierać dość sporo słów. Konkretnie każdy wpis powienien mieć ich około 300, co znaczy, że trzeba się nieco wysilić. Dla wpisu dotyczącego jakiegoś zagadnienia technicznego uzyskanie 300 słów to oczywiście pikuś. Co powiesz jednak na sytuację, gdy musisz stworzyć opis dla strony internetowej, a konkretniej podstrony o pasjonującym tytule „Ksiegowość pełna, kpir, ryczałt”?

Pozycjonowanie treścią?

Zaznaczyć należy, że od zleceniodawcy otrzymujesz z reguły 5-6 linijek tekstu na daną podstronę, w dodatku dość technicznego typu: świadczymy usługi takie to a takie. Wprowadzenie go na stronę byłoby dość bezsensownym pomysłem, jeżeli chcemy ugrać coś w wynikach wyszukiwania i pozytywnie wpłynąć na dobre pozycje strony w Google przy interesujących nas frazach kluczowych. W większości przypadków na stronie Biura Rachunkowego udało się pokonać barierę 300 słów.

Kolejna rzecz, jaką musisz mieć na uwadze, to stosowanie interesujących nas słów kluczowych w treści. Nie może ich być ani za dużo, ani za mało. Trzeba balansować pomiędzy tymi dwoma skrajnościami, a dodatkowo tekst musi być „czytalny”. Taki napisany dla człowieka, nie dla robotów wyszukiwarek.

Optymalizacja strony – proces kilkumiesięczny.

Teraz zaczyna się kilkumiesięczny okres zabawy ze wspomnianą stroną internetową polegający na monitorowaniu i poprawianiu, sprawdzaniu i zmienianiu. Wszystko odbywa się w warstwie treści, a celem jest pierwsza strona wyników dla kilku interesujacych nas fraz kluczowych, generujących potencjalnie dla strony darmowy i bardzo wartościowy ruch pochodzący z organicznych wyników wyszukiwania.

Ostatnim razem, gdy podjąłem się takiego „pozycjonowania treścią”, musiały upłynąć 3 miesiące, żeby z pozycji około 60-tej przeskoczyć na pozycję nr 5 dla danej frazy kluczowej. Zobaczymy ile zajmie to tym razem.

Zobacz jak wygląda i działa wspomniana strona firmy DK Biuro Rachunkowe Ostrów Wlkp

Jeżeli chcesz, żebym dla Ciebie stworzył stronę www wykorzystującą opisane mechanizmy – tutaj są wszystkie dane potrzebne do kontaktu z twórcą opisywanej strony internetowej 🙂